10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 02 دی 1397 ساعت 10:49

امضای تفاهم نامه صندوق بیمه معدنی و سازمان نظام مهندسی معدن

tourmaline queen mineصندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی و سازمان نظام مهندسی معدن ایران برای استفاده از خدمات مشترک در خصوص بررسی کارشناسی صدور بیمه نامه به متقاضیان بیمه نامه‌های معدنی و همچنین نظارت بر اجرای بیمه نامه‌های صادره، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، بر اساس این تفاهم نامه، سازمان نظام مهندسی متعهد شد بر اساس درخواست متقاضی یا صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی، پذیرش و یا تکمیل مدارک متقاضیان استفاده از خدمات صندوق را عهده دار شود.


بنابر این گزارش، مقرر شد سازمان نظام مهندسی در پروسه بررسی کارشناسی، از کارشناسان واجد شرایط، برای بررسی طرح‌ها و مدارک استفاده کند.
همچنین این سازمان متعهد شد که بر اجرای بیمه نامه‌های صادره، بر اساس مقررات مصوب سازمان و صندوق بیمه و نیز اجرای ضوابط حرفه‌ای کارشناسان تعیین شده، بنا به درخواست صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی نظارت داشته باشد.
از سوی دیگرصندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی نیز، موظف به راه اندازی و استفاده از سامانه انتخاب تصادفی کارشناسان معرفی شده از طرف سازمان نظام مهندسی شد.