09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 28 آذر 1397 ساعت 14:37

وزیر صمت خبر داد؛ کاهش 10 درصدی قیمت لوازم خانگی

rahlavkhaوزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: طی توافق با تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت‌ها حداقل ده درصد کاهش خواهند داشت.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، رضا رحمانی در نشست مشترک با تولید کنندگان و تشکل‌های صنفی حوزه لوازم خانگی با اشاره به بالا رفتن قیمت مواد اولیه تولید افزود: با برنامه ریزی انجام شده دلال‌ها حذف می‌شوند و قیمت فولاد و پتروشیمی و .. هم حتما کاهش می‌یابد.


وزیرصنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:‌ تنها کسانی که دارای پروانه بهره برداری هستند مجاز به خرید مواد اولیه‌اند و در این زمینه روسای سازمان‌های صنعت، ‌معدن و تجارت استان‌ها نیز مسوولیت دارند.
رحمانی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در صنعت لوازم خانگی و برنامه ریزی برای توسعه تولیدات این صنعت تصریح کرد: هماهنگی‌های خوبی انجام شده و امیدوارم با کاهش قیمت‌ها شاهد رونق در بازار باشیم.
در این نشست مشترک نمایندگانی از اتحادیه لوازم خانگی واتاق بازرگانی و همچنین تعدادی از فعالان صنعتی نیز حضور داشتند که به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در این صنعت پرداختند.
فعالان صنعتی با استقبال از نشست مشترک با وزیرصنعت، معدن وتجارت و توجه به مشکلات و چالش‌های صنعت لوازم خانگی گزارشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان این صنعت ارایه کردند. همچنین شرکت کنندگان بر کاهش قیمت برای افزایش تقاضا در بازار لوازم خانگی تاکید کردند.