30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 09 خرداد 1397 ساعت 03:56

اطلاعیه روابط عمومی خانه معدن ایران درباره تعامل گسترده با رسانه ها

روابط عمومی خانه معدن ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخبار و رویدادهای خانه معدن ایران روزانه از طریق سایت رسمی و شبکه‌های اجتماعی این تشکل منتشر خواهد شد  

 در این اطلاعیه آمده است :
در مقطع کنونی گسترش تعامل رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها زمینه‌ساز افزایش سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود. با تشکر از تلاش و زحمات خبرنگاران عزیزی که در جهت انعکاس اخبار بخش معدن قلم می زنند، روابط عمومی خانه معدن ایران تلاش دارد با انتشار اخبار شفاف و بروز از عملکرد خانه معدن ایران اصحاب رسانه را در راستای تقویت اطلاع رسانی در بخش معدن یاری بخشد. زیرا روابط عمومی این تشکل معتقد است رسانه‌های ارتباط جمعی می توانند زیر بنای فعالیت های اقتصادی و توسعه بخش معدن را فراهم کنند.  
بر همین اساس می‌توان یادآور شد که خانه معدن ایران در ابتدای سال 97، روز هجدهم فروردین ماه در مراسم عیدانه که به رسم هر ساله میزبان معدنکاران در8 هتل فردوسی است و خبرنگاران عزیز نیز در این مراسم حضور دارند، همواره درصدد بوده تا اصحاب رسانه را در جریان استراتژی های جدید در بخش معدن قرار دهد.
همچنین خانه معدن ایران در دومین نشست خود با اصحاب رسانه که به مناسبت ماه مبارک رمضان قرار است در روز 19 خرداد ماه 1397 مصادف با بیست و چهارم ماه رمضان به صرف افطار برگزار شود، میزبان خبرنگاران گرامی بخش معدن خواهد بود و خبرنگارانی که مایل هستند در این مراسم حضور داشته باشند یا با رئیس خانه معدن گفت و گو کنند، می توانند در این ضیافت شرکت کنند.
همچنین قابل توجه است که روابط عمومی خانه معدن ایران با احترام به آزادی بيان رسانه‌ها سعی دارد همانند یک اتاق شیشه‌ای، اخبار و رویدادهای این تشکل را با شفافیت کامل به خبرنگارانی که در بخش معدن قلم می زنند، منتقل کند تا آنها فرصت‌ها و تهدید‌های بخش معدن را به خوبی در رسانه ها منعکس کنند.