10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 11 ارديبهشت 1400 ساعت 15:26

پیام رئیس هیات عامل ایمیدرو در آستانه روز کارگر

پاسداشت مقام "طلیعه داران عرصه تولید"

وجیه اله جعفری

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو

11 اردیبهشت فرصتی برای قدردانی و گرامیداشت "مقام کارگر" است. این قشر تلاشگر و اثرگذار یکی از ارکان اصلی " تولید و بهره وری" به شمار می رود و به طور حتم دستاوردهای یک بنگاه اقتصادی حاصل تلاش این طبقه شریف جامعه است.

پرواضح است که این دستان پرتوان کارگران زحمتکش است که باعث چرخش چرخه صنعت می شود و به عنوان سرمایه های سازمانی، نقشی سازنده را در خودکفایی تولید ایفا می کنند.

مفتخر هستم اعلام کنم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در راستای تحقق رویکردهای پنج گانه "عدالت بنیانی"، "دانش بنیانی"، "درون زایی"، "برون گرایی" و "مردمی شدن" در نقاط مختلف کشور به ویژه نقاط محروم سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده که با همراهی کارگران زحمتکش این بخش نتیجه آن تکمیل زنجیره تولید، جلوگیری از خام فروشی، ایجاد اشتغال وسیع ، قرار گرفتن در میان کشورهای صاحب نام تولید محصولات معدنی و پیشی گرفتن صادرات محصولات معدن و صنایع معدنی در دوران تحریم فروش نفت در کشور بودیم .

سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی با همراهی شرکت های تحت پوشش، طی سال ۹۹ برای بیش از یک‌هزار نفر به طور مستقیم و بیش از ۶ هزار نفر به طور غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد کرد.

ایمیدرو ذیل برنامه ای توسعه ای و در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، با تعریف طرح های جدید، ایجاد اشتغال فراگیر برای سال 1400 را نیز در اولویت برنامه های خود قرار داده است. مقام و منزلت کارگر الهی است و ایمیدرو همت سربازان عرصه اقتصاد را همواره ارج می نهد.

روز کارگر بر زحمتکشان و غیور مردان و علی الخصوص تلاشگران عرصه معدن و صنایع معدنی مبارک باد، عزت، زندگی پربرکت، سلامتی و سربلندی این عزیزان و خانواده های گرامیشان را از خداوند بزرگ خواستارم.