31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 29 تیر 1401 ساعت 13:42

جایزه ملّی روابط عمومی خلاق به ذوب‌آهن اصفهان رسید

در جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی (ایده‌های خلاق) که ۲۶ تیرماه در در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، بر اساس رای هیات داوران، جایزه ملّی "روابط عمومی خلاق" به ذوب‌آهن اصفهان رسید.

به گزارش جهان معدن، جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی و اختتامیه دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران(ویژه بزرگداشت دکتر نطقی پدر روابط ایران) با حضور خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران ، سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای هفته ارتباطات و روابط عمومی ، امیرعباس تقی پور مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و دبیر کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو - ایران، جمعی از اساتید ارتباطات و روابط عمومی و اعضاء انجمن روابط عمومی و دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان با نیم قرن تجربه یکی از پیشگامان در عرصه روابط عمومی نوین بوده و از همان ابتدای فعالیت خود در دهه ۵۰ با تاسیس واحد مستقل مدیریت روابط عمومی، توجه به فعالیت های مختلف ارتباطات درون سازمانی وبرون سازمانی شرکت را مد نظر ویژه قرار داده است .

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان هم اکنون با بهره گیری از جایگاه و ساختار مناسب (با ۵ اداره و سرپرستی مستقل) برای انجام وطایف محوله واطلاع رسانی درون و برون سازمانی از چند رسانه برخوردار است که هریک زمینه انتشار ، مخاطب ، اهداف و شرایط خاص خود را دارا می باشند .

نظر به نقشی که روابط عمومی در تبلیغات عمومی وتجاری و برند سازی دارد و با توجه به بازار رقابتی امروز ، روابط عمومی ذوب آهن ،‌برنامه ریزی جامعی در خصوص انواع تبلیغات محیطی ،نمایشگاهی ، اینترنتی ، رسانه ای و غیره شکل داده و این تبلیغات و برند سازی را در سطوح داخل شرکت ؛کشور و سطح بین المللی دنبال می کند.

این مدیریت در اغلب فعالیت های خود ضمن بهره گیری از متخصصان حوزه های مختلف روابط عمومی بر توان داخلی کارکنان این مجموعه تکیه دارد و فعالیت های مختلف از جمله تولید محتوای فرهنگی وتبلیغاتی ، شرکت در نمایشگاه های مختلف داخل وخارج کشور، دعوت واجرای تشریفات برای مقامات بازدید کننده داخلی وخارجی وپذیرش وراهنمایی سایر بازدیدکنندگان تخصصی و عمومی از شرکت ؛ برگزاری مراسم مختلف مذهبی ؛فرهنگی وهنری برای کارکنان وخانواده هایشان وسایر ذینفعان، فعالیت در حوزه وب و شبکه های اجتماعی، تهیه فیلم ،مستند وعکس صنعتی ، ساخت تیزر و کلیپ وهمچنین تهیه؛ ضبط وپخش برنامه های متنوع را با استفاده از توان همکاران خود ساماندهی واجرا می نماید.

روابط عمومی ذوب آهن در راستای مسئولیت اجتماعی و استقرار الگوی دوسویه روابط عمومی ، تلاش نموده از طریق شیوه های مختلف افکارسنجی از آراء و نظریات ذینفعان خود از جمله کارکنان؛ سهامداران، تامین کنندگان،‌ مشتریان و مردم جامعه اطراف آگاه شده و با انتقال نتایج به مسئولان مربوطه و پیگیری لازم پاسخگوی خواسته های ذینفعان بوده و استراتژی های خود را بر این مبنا به روزرسانی نماید.

همچنین در این مراسم به مجید مرادیان، اسدالله اسدی و محمود ایزدی پیشکسوتان روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان لوح تقدیر اهداء شد.