09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 04 مرداد 1401 ساعت 15:00

مدیر عامل فولاد هرمزگان چهره شاخص پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران شد

در پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان چهره شاخص، با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش جهان معدن به نقل ازاقتصاد آنلاین، پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با حضور دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، دکتر محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد و از برگزیدگان مسئولیت‌پذیری اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

در این همایش، دکتر نوری، وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی بیان کرد: پرداختن به مقوله مسئولیت اجتماعی از سوی بنگاه‌های اقتصادی نباید تنها از دیدگاه رقابتی در بازار و برای کسب گواهینامه‌های داخلی و بین‌المللی صورت گیرد؛ بلکه باید به این مقوله از دیدگاه یک وظیفه ملی پرداخته شود.

همچنین دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران نیز طی سخنانی در خصوص مسئولیت‌پذیری اجتماعی اظهار کرد: در توسعه پایدار باید شاهد رشد و توسعه به مولفه مالی و اقتصادی، اجتماعی و محیطی باشیم و در این رابطه باید فرایندی سه‌جانبه برای تحقق هدف پیشرفت نهایی جانبه تعریف شود.

وی افزود: هر چه بتوانیم جایگاه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان‌ها را ارتقا دهیم، قادر خواهیم بود خلاءهای گذشته را در زمینه توسعه پایدار جبران کنیم و نقشی را که باید در هم‌افزایی ایجاد سرمایه‌های اجتماعی برای کمک به سرمایه‌های مالی و اقتصادی و محیطی داشته باشند، بیشتر کنیم.

در انتهای این همایش، از تعدادی از سازمان‌ها و افراد فعال در عمل به مسئولیت‌پذیری اجتماعی تقدیر شد که از دکتر عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان فرد کارآمد در عمل به مسئولیت‌پذیری اجتماعی با اهدای لوح سپاس، از سوی رئیس دانشگاه تهران تقدیر به عمل آمد.

در متن این تقدیرنامه از سوی دکتر مقیمی آمده است:

جناب آقای دکتر عطاالله معروفخانی با سلام و احترام

بی‌گمان رشد و توسعه هر جامعه و کشور به عملکرد مطلوب و کارآمد سازمان‌ها و نهادهای آن بستگی دارد و مسئولیت‌پذیری همه افراد شاغل در این نهادها از ضروریات صیانت از تعالی سازمانی به عنوان یک راهبرد موثر تلقی می‌شود. فرهنگ‌سازی و معرفی نمونه‌های شاخص مسئولیت‌پذیری اجتماعی به جامعه و تکریم که اصول معنوی و اخلاقی و ارزش‌های زیربنایی را رعایت می‌نمایند، لازمه موفقیت سازمان بوده و در تبیین و ترویج مسئولیت‌پذیری در بین افراد نقش تعیین‌کننده دارد.

اینکه جنابعالی تمام مساعی خود را برای انجام وظایف محوله به کار برده و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را علاوه بر تلاش مجدانه تعهد، تخصص و مهارت را سرلوحه عملکرد خود قرار داده‌اید و در جهت اهداف عالیه دانشگاه تهران برای دستیابی به شعار جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعیاز هر تلاش و کوششی دریغ نکرده‌اید، به عنوان چهره شاخص پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهرانمعرفی و این لوح تقدیر به پاس زحمات و مساعی ارزنده جنابعالی تقدیم می‌گردد.

کسب این موفقیت را صمیمانه به شما تبریک گفته، امید است در پرتو عنایات خداوند منان در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید.