31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 05 شهریور 1401 ساعت 13:51

نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه اتصال بین خریدار و تولید کننده

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه تحول صنعت خودرو نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، رضا تقی پور انوری درباره میزان اثربخش بودن برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو گفت: آنچه که درباره نمایشگاه مهم است اتفاقاتی است که قبل و بعد از آن باید بیفتد.

وی افزود: این نمایشگاه ها نقطه تماسی بین خریداران و تولید کنندگان است و دیگر نیازی نیست که متقاضیان خرید این اجناس، تمام کشور را بگردند تا محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طبیعتا اهدافی که برای نمایشگاه تعریف شده باید بعد از برگزاری این نمایشگاه تامین شود و با پایان یافتن نمایشگاه فراموش نشود.

تقی پور گفت: این نمایشگاه بیشتر یک نمایشگاه بی تو بی است تا صاحبان کسب و کارهای مرتبط مثل قطعه ساز و خودروساز، به صورت یک زنجیره تولید حضور پیدا کنند و به یکدیگر متصل شوند.

تقی پور تاکید کرد: توافق نامه هایی که در جریان برگزاری این نمایشگاه منعقد می شود خیلی مهمتر از برگزاری خود این نمایشگاه است.