30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 13 آذر 1401 ساعت 15:03

همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد: همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو سه شنبه جاری15 آذر برگزار می شود.

به گزارش جهان معدن به نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو با حضور رئیس هیات عامل این سازمان و همه مدیران واحدهای تابعه برگزار و در آن، از واحدهای برتر تقدیر می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از ممیزی، عملکرد 48 واحد، ممیزی و 4 واحد، پیش‌ممیزی شده اند. براساس ممیزی انجام شده، در همایش مذکور، 4 واحد دارای سطح عملکرد عالی و 11 واحد دارای سطح عملکرد خوب و دستگاه های نظارت مرتبط با اهدای تندیس ویژه همایش و لوح، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو تصریح کرد: با توجه به تحقق اهداف مورد نظر در 5 دوره قبلی ممیزی، تصمیم گرفته شد مبنای اجرای برنامه ممیزی در ششمین دوره دگرگون شود و نحوه ممیزی متناسب با اهداف دوره دوم اجرای برنامه تغییر یابد.

وی افزود: براین اساس، رده امتیازات بخش های 24 گانه چک لیست ممیزی و نحوه ارزیابی با اعمال وزن دهی به صورت کیفی تغییر یافت. همچنین، نوع سطح بندی امتیازات نهایی نیز تغییر و براساس آن، سطح عملکرد از 5 سطح به 7 سطح تغییر پیدا کرد.

ولدخانی با اشاره به اینکه بر روی عملکردهای عملیاتی سیستم HSE در واحدهای تابعه تمرکز بیشتری شده است، ابراز امیدواری کرد: با تغییرات صورت پذیرفته در نحوه اجرای ممیزی و با تلاش و همراهی و پیگیری همکاران واحدهای معدنی و صنایع معدنی، چشم انداز " هدف صفر" در سطح مجموعه ایمیدرو محقق شود.