31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 26 آذر 1401 ساعت 13:12

پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت روز حمل و نقل

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در پیامی فرا رسیدن 26 آذرماه، روز حمل و نقل را به همه تلاشگران این عرصه که نقش بی‌بدیلی در توسعه اقتصادی کشور دارند، تبریک گفت.

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس متن پیام دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز حمل و نقل به شرح ذیل است:

«به نام خدا»

بر کسی پوشیده نیست که «حمل و نقل» نقش ویژه و حیاتی در تمام سطوح زندگی جوامع بشری دارد و به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور در حکم زیربنای توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور است.

در این میان، صنعت مس ایران با تولید کالای ارزشمند «مس» که به تعبیر اقتصاددانان «دماسنج سلامت اقتصاد» است شبکه حمل و نقل پویا، هماهنگ و سازمان یافته با فناوری روز را در سطح شرکت و مناطق تولیدی در استان کرمان و آذربایجان شرقی اجرا و ایجاد کرده است که علاوه بر رفع نیازهای شرکت در حوزه تولید و فروش در مواقع وقوع حوادث ناگوار طبیعی همچون سیل اخیر شهرستان رفسنجان با سازماندهی این ناوگان و شبکه برگ زرینی را در کارنامه حمل و نقل کشور ثبت کرد.

روز حمل و نقل را گرامی می‌داریم و به خانواده بزرگ این بخش مهم کشور به ویژه تلاشگران عرصه حمل و نقل شرکت ملی صنایع مس ایران تبریک می‌گویم و از پروردگار متعال برای ایشان و خانواده‌های گرامی‌شان آرزوی سلامتی، بهروزی و طول عمر دارم.

علی رستمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران