31 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 06 خرداد 1402 ساعت 13:25

پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت یوم‌الله سوم خرداد

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی پیامی ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، تولید مس در کشور را به تمامی کارکنان صنعت بزرگ مس ایران تبریک گفت.

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، متن این پیام به شرح زیر است:

سوم خرداد یوم‌الله است. حماسه آزادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و عزیز ما محسوب می‌شود؛ با مدد الهی، غیورمردان و زنان ما موفق شدند دشمن تا بن دندان مسلح را از کرده خود پشیمان سازند.

در همین روز تاریخی نیز صنعت مس به بلوغ و تکامل رسید و نخستین تولیدش را به نظاره نشست.

در آزادی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی را شاهد بودیم. اراده بی‌نظیر جان برکفان دلاور و غیرت بی‌مانند مردان و زنان کشور عزیزمان و خلوص نیت آنان موجب شد تا خرمشهر قهرمان از چنگال دژخیمان آزاد شود.

سوم خرداد چه روز شگفت‌انگیزی است، پیروزی در پیروزی. دلاوران در جنوب این خاک سرخ و در میدان مبارزه با دشمن و حامیان آن جان برکفان بسیار آنسوتر در جنوب شرقی ایران عزیز در نبرد تولید. تا طنین روح بخش «خرمشهر شهر خون آزاد شد» همه این سرزمین را فراگرفت به ناگاه خبر آمد که در کرمان دیار دلاوران نیز نخستین شمش مس تولید شد و این دومین شکست در یک روز برای آمریکایی‌ها بود هم در جبهه نبرد با حمایت‌های کامل از صدام و هم در صحنه تولید چون بی‌رحمانه سرچشمه را ترک کرده و بر دیوارش نوشته بودند که برمی‌گردیم!

چه خیال‌هایی دشمنان داشتند که روز سوم خرداد نشان داد خام خام بودند و واهی.

این روز عظیم و یوم‌الله را به همه خانواده‌های گرانقدر شهدا، مقام معظم رهبری و همه دست‌اندرکاران صنعت مس تبریک می‌گویم و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی دارم.