09 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 11 مهر 1401 ساعت 11:41

تصویب جزئیات اصلاح قانون ساماندهی خودرو در کمیسیون صنایع و معادن با حضور وزیر صمت

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت خبرداد:تصویب جزئیات اصلاح قانون ساماندهی خودرو در کمیسیون صنایع و معادن با حضور وزیر صمتمعاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت از تصویب جزئیات اصلاح قانون ساماندهی خودرو در کمیسیون صنایع و معادن با حضور وزیر صمت خبرداد.

به گزارش جهان معدن به نقل ازشاتا، محمد جواد حاجی حسینی با اشاره به حضور وزیر صمت در جلسه کمیسیون صنایع و معادن، اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع و معادن حضور یافت.

وی با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن امروز بررسی جزئیات لایحه دوفوریتی اصلاح قانون ساماندهی خودرو را در دستور کار داشت، ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون پیشنهادات نمایندگان پیرامون این لایحه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت جزئیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت از همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون صنایع در بررسی این لایحه تشکر کرد.

حاجی حسینی در پایان با اشاره به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: آقای فاطمی امین در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس که با موضوع بررسی تجارت خارجی کشور تشکیل شده بود، حضور یافت و آخرین وضعیت تولید و تجارت کشور را تشریح کرد.