30 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 29 شهریور 1401 ساعت 16:20

افتتاح یازدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی

یازدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری بخش معدن و صنایع معدنی ایران ( ماینکس) با حضور محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش جهان معدن به نقل ازروابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری بخش معدن و صنایع معدنی ایران امروز با حضور رضا محتمشی پور,معاون معادن و فرآوری موادمعدنی وزارت صنعت, معدن و تجارت ،بستامی،رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران ،محمدرضا بهرامن،رییس خانه معدن ایران و برخی مدیران و فعالان این حوزه افتتاح شد.

یازدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری بخش معدن و صنایع معدنی ایران با حضور شرکت های بزرگ داخلی و خارجی از 20کشور و با حضور 23 سفیر روزهای ۲۹و ۳۰ شهریور سال جاری در مصلای امام خمینی ( ره ) آماده بازدید سرمایه گذاران و علاقمندان به این حوزه است.

این نمایشگاه با حضورحدود300 شرکت داخلی و خارجی در 130غرفه در از کشورهایی همچون روسیه،آلمان،فرانسه،چین،برزیل،شیلی، کنیا،قطر،هند،افغانستان،تونس، سنگال در حال برگزاری است.

در حاشیه نمایشگاه 10کارگاه آموزشی و ملاقات های متعدد سرمایه گذاران و شرکت ها برگزار خواهد شد.