29 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
سه شنبه, 19 مهر 1401 ساعت 11:47

انتشار کتاب تحولات دیجیتال با نگاهی ویژه به معدنکاری هوشمند

کتاب "تحولات دیجیتال با نگاهی ویژه به معدنکاری هوشمند" منتشر شد. این کتاب توسط جمعی از پژوهشگران دانشگاه و در سال جاری تالیف شده است.

به گزارش جهان معدن به نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، کتاب فوق دربرگیرنده شش فصل است که به ظهور و جایگاه نسل چهارم تکنولوژی در صنایع معدنی پرداخته است. هدف از انتشار این کتاب، بسترسازی ورود به معدنکاری دیجیتال و هوشمندسازی فعالیت های معدنی در کشور است.

محور مطالب فصل نخست شامل معرفی معدنکاری هوشمند، ضرورت و اهمیت آن است. در فصول بعدی کتاب به زیرساخت های مورد نیاز اشاره شده و سپس سیستم های عملیات معدنکاری و فرایند معدنکاری هوشمند آمده است. فصل پنجم نحوه آنالیز و پردازش داده های حاصل از معدنکاری هوشمند را مورد بحث قرار داده و در فصل ششم هوشمندسازی مدیریت در معدنکاری ارایه شده است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب تحولات دیجیتال با نگاهی ویژه به معدنکاری هوشمند، با «یونیدرو» (موسسه پژوهشی و آموزشی مشترک دانشگاه تهران و ایمیدرو) تماس حاصل فرمایند.

شماره های تماس: 02182084615-6 و 02188331973

آدرس یونیدرو: خیابان کارگر شمالی، بعد از تقاطع جلال آل احمد، پردیس 2 دانشکده های دانشگاه تهران، دانشگاه متالورژی و مواد، طبقه همکف