10 فروردين 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 12 آذر 1401 ساعت 12:52

دیدار دکتر رستمی با اعضای شورای مرکزی بسیج شرکت مس

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اعضای شورای مرکزی نیروی بسیج این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، مدیر عامل شرکت ملی مس در دیدار با اعضای شورای مرکزی بسیج، ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه اقدامات در این حوزه بسیار عالی بوده است، گفت: باید برای ایجاد انگیزه و عضویت فعالانه و گسترش فرهنگ اصیل بسیج در شرکت برنامه ریزی و اقدامات صحیحی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مس با تاکید بر ضرورت گسترش تفکر بسیج بیان کرد: تفکر بسیج باید در همه بخش های شرکت جاری و ساری گردد.

دکتر رستمی خطاب به بسیجیان گفت: عملکرد بسیجی باید بیش از گذشته پرفایده، اثرگذار و کم هزینه باشد. بصیرت شما می تواند مسیر موفقیت را هموار سازد.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه و جنگ دشمنان در فضای رسانه ای و دیجیتال گفت: باید از ظرفیت های بسیج در تولید محتوا و جنگ نرم علیه دشمنان که عزت کشور را هدف قرار داده اند، استفاده کنیم و از رهنمودهای رهبری و راهکارهای مقابله با آن بهره گیریم.

دکتر رستمی گفت: ما در جنگ نابرابری قرار داریم؛ لذا باید برای پیروزی و شکست دشمن از تمام ظرفیت‌های بسیج و تولید محتوا برای بازنمایی دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

در ادامه این نشست که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، عباس صفری فرمانده بسیج شرکت ملی مس گزارشی را در زمینه اقدامات و برنامه های انجام شده، ارائه کرد.

افزایش اعضای فعال بسیچ طی چند ماه گذشته، اجرای برنامه های فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی، برگزاری اردوهای جهادی درمانی و برپایی ایستگاه صلواتی از جمله محورهای این گزارش بود.