مهندس آقاجانلو: هوشمندسازی، تنها راهکار ارتقای بهرهوری معادن است

مهندس آقاجانلو: هوشمندسازی، تنها راهکار ارتقای بهرهوری معادن است
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: هوشمندسازی، تنها راهکار ارتقای بهرهوری معادن و صنایع معدنی است.
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مهندس محمد آقاجانلو در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان ایمیدرو و شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، معدن قابلیت جایگزین شدن با نفت در اقتصاد را دارد. وی افزود: برای دستیابی به این امر، باید به ابزارهای مورد نیاز تجهیز شد. رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با شرکت مخابرات ایران گفت: تلاش داریم با استفاده از زیرساختهای کشور و حمایت شرکت های بزرگ، به طور جدی هوشمندی معادن را برای افزایش بهرهوری دنبال کنیم. وی ادامه داد: طی مذاکره با مسئولان شرکت مخابرات، این نتیجه حاصل شد تا شرکت مذکور، زیرساخت های خود را در اختیار مجموعه معادن کشور قرار دهد. برنامه ها به صورت پایلوت انجام و در صورت موفقیت، در کل معادن کشور اجرایی شود. صنعت فولاد؛ موفق در دستیابی به اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ آقاجانلو با بیان اینکه حوزه فولاد از معدود صنایع موفق در رسیدن به اهداف چشم انداز ۱۴۰۴ از نظر ظرفیت تولید است، گفت: در این بخش، به دلیل صادرات محور بودن و ضرورت رقابت پذیری، افزایش ظرفیت کمی نخواهیم داشت. وی افزود: در بخش های دارای ناترازی انرژی، ضرورت افزایش بهرهوری دوچندان می شود و باید با ارتقای بهره وری، از ظرفیت موجود، نهایت استفاده را ببریم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0