تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۲۷
کد خبر : 12035
چاپ خبر
دیدگاهها برای جلسه تولید مجتمع مس سونگون برگزار شد بسته هستند
جلسه تولید مجتمع مس سونگون برگزار شد

جلسه تولید مجتمع مس سونگون برگزار شد
جلسه تولید مجتمع مس سونگون با حضور «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و «اللهوری دهقانی»، نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، در این جلسه که با حضور احمد انارکی محمدی رییس هیاتمدیره شرکت مس، سامان مرتاض، احمد افضلی نیری و داود مختار پور از اعضای هیاتمدیره، معاونان و مدیران شرکت مس و مدیران مجتمع مس سرچشمه و شهربابک برگزار شد عملکرد تولیدی مجتمع مس سونگون از ابتدای سال جاری تا کنون و همچنین روند پیشرفت طرحهای توسعه این مجتمع مورد بررسی قرار گرفت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0