تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۱۳
کد خبر : 13465
چاپ خبر
دیدگاهها برای ذوب آهن اصفهان در سال جاری از زیان انباشته خارج می شود بسته هستند
ذوب آهن اصفهان در سال جاری از زیان انباشته خارج می شود

ذوب آهن اصفهان در سال جاری از زیان انباشته خارج می شود
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از روند کنونی فروش این شرکت در شش ماهه ابتدای سال 99 گفت.
_
_
منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در مورد آخرین وضعیت فروش این شرکت گفت: در 6 ماهه ابتدای سال 99 نسبت به سال گذشته ، طبق گزارشات ارسالی در سامانه کدال، این شرکت موفق به تحقق 75 هزار و 658 میلیارد ریال درآمد فروش شده است که با این روند مناسب «ذوب» قطعا در سال جاری از زیان انباشته خارج و موفق به توزیع سود در سال جاری خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0