تقدیر از اقدامات زیست محیطی شرکت پتروشیمی پارس

تقدیر از اقدامات زیست محیطی شرکت پتروشیمی پارس
_
مهر تایید سازمان محیط زیست بر اقدامات پارس با اهداء سه لوح تقدیر و یک تندیس
_
_
_
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس، سازمان حفاظت محیط زیست طی مراسمی از شرکتهای پیشرو در زمینه صیانت از محیط زیست تقدیر و تشکر بعمل آورد.
_
_
عبدالرحمان مراد زاده رییس سازمان محیط زیست استان در این مراسم به پاس تعهد و نقش مؤثر شرکت پتروشیمی پارس در اجرای پروژههای زیستمحیطی نظیر توسعه جنگلهای حرا، مشارکت در نهضت ملی کاشت یک میلیارد درخت و تلاشهای بیوقفه در راستای حفظ و بهبود محیط زیست، با هداء سه لوح تقدیر و یک تندیس بصورت ویژه از مدیرعامل و کارکنان شرکت پتروشیمی پارس تقدیرو تشکر کرد.
_
_
مراد زاده در این مراسم گفت: این دستاورد گواهی بر مدیریت هوشمندانه، برنامهریزی استراتژیک و تلاشهای هماهنگ تیمی پتروشیمی پارس دارد که مسیر دستیابی به اهداف بلندمدت و توسعه پایدار را هموار میسازد.
_
_
این مراسم سه شنبه دوم بهمن ماه با حضور عبدالرحمان مراد زاده، سیامک صنوبری مدیرعامل شرکت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پتروشیمیهای عسلویه و داود عمادی مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در شهر عسلویه برگزار شد.
_
_

_
_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0