تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 14188
چاپ خبر
دیدگاهها برای تقدیر دکتر سعدمحمدی از پزشکان شرکت مس بسته هستند
تقدیر دکتر سعدمحمدی از پزشکان شرکت مس

تقدیر دکتر سعدمحمدی از پزشکان شرکت مس
به مناسبت سالروز بزرگداشت ابوعلیسینا و روز پزشک ، مدیرعامل شرکت مس، طی مراسمی از پزشکان شرکت مس تقدیر کرد
_
_
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از شرکت ملی مس ایران، دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل این شرکت ، به مناسبت سالروز بزرگداشت ابوعلیسینا و روز پزشک طی مراسمی از پزشکان شرکت مس تقدیر کرد.
_
_
در مراسم تقدیر از دکتر بهمنآبادی، دکتر باقری و دکتر امینیان، «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابطعمومی، «محراب احمدیان»، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستمهای اطلاعاتی و «محمدرضا کافی»، مدیر روابطعمومی و امور بینالملل شرکت مس حضور داشتند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0