مدیر مجتمع مهدیآباد خبر داد: ورود تجهیزات سنگشکن، آسیا و فونداسیون سرب و روی به کشور
مدیر مجتمع مهدیآباد خبر داد: ورود تجهیزات سنگشکن، آسیا و فونداسیون سرب و روی به کشور
مدیر مجتمع سرب و روی، مهدیآباد از ورود تجهیزات سنگشکن، آسیا و فونداسیون سرب و روی مهدیآباد به کشور خبر داد.
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، امین صفری با بیان این مطلب گفت: آمادهسازی معدن و احداث کارخانجات سرب و روی مهدیآباد به عنوان بزرگترین طرح سرب و روی کشور طی 3 فاز برنامهریزی شده و فاز نخست آن، تا پایان سال ۹۹ به بهرهبرداری میرسد.
_
_
وی افزود: ظرفیت فاز نخست این طرح، تولید 200 هزار تن کنسانتره روی (با عیار 35 درصد) است که اکنون بیش از 20 درصد پیشرفت دارد و پیشبینی میشود پیشرفت آن تا پایان امسال به 35 درصد برسد.
_
_
مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فاز نخست، تصریح کرد: در بخش احداث کارخانجات فرآوری، سیستم خردایش شامل سنگشکن فکی، هیدروکنها، سرندها، الکتروموتورها و غیره مرتبط با فازهای اول و دوم توسط یکی از بهترین برندهای جهانی ساخته و وارد مجتمع شده است.
_
_
وی ادامه داد: همچنین، کل تجهیزات بخش آسیا مربوط به فاز نخست طرح به طور کامل وارد کشور شده و در حال انتقال به مجتمع است. در حال حاضر گیرباکس، همراه با تابلو برق، لولهها، پلیتها، تجهیزات فونداسیون و غیره، وارد سایت شده و شل آسیا نیز در مراحل ترخیص است.
_
_
صفری با اشاره دیگر اقدامات صورت گرفته برای احداث کارخانه فرآوری گفت: در بخش فلوتاسیون، تجهیزات مربوطه در حال ساخت بوده و در بخش زیرساخت نیز حدود 20 کیلومتر از خط انتقال آب تکمیل شده و تاکنون 26 درصد پیشرفت داشته است.
_
_
وی ادامه داد: تاسیسات بچینگ برای بتنریزی کارخانجات مذکور (به میزان30 هزارتن) در مراحل پایانی ساخت است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0