وزیر صمت: حضور حماسی مردم توطئه دشمن را خنثی کرد

به گزارش جهان معدن و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت صمت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صمت، روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی اتحاد مقدس ایرانیان علیه تروریسم صهیونی- آمریکا با قدردانی از حضور دشمنشکن مردم اظهار کرد: ملت ایران همواره پای نظام و ارزش های انقلاب ایستادگی کرده و این بار هم توطئه آمریکایی صهیونیستی را نقش برآب کرد.
وی با اشاره به عزم دولت در سامان دادن به اقتصاد گفت: برنامه دولت در دراز مدت نتایج پایداری در اقتصاد و توسعه کشور خواهد داشت و دستگاههای حاکمیتی با تلاش مضاعف به دنبال رفع نواقص موجود هستند.
وزیر صمت، اخلاص مردم را در دفاع از آرمانهای انقلاب را ستود و افزود: کار برای چنین ملتی افتخار برای دولت بوده و خدمت به این مردم سرلوحه برنامههای دولت وفاق است.
اتابک حضور شگفتیساز مردم در ۲۲ دیماه را پاسخ محکم به یاوهگوییهای استکبار جهانی دانست و گفت: خط مستحکم این ملت راه را بر هر فتنهای خواهد بست.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0