پیام تسلیت دکتر رستمی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

پیام تسلیت دکتر رستمی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)
سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان در حالی فرا رسیده است که قلبمان همچنان اندوهگین از فراق آن امام همام است.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، متن پیام دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به این شرح است:
_
_
به نام خدا
_
_
وظیفه همه ما به عنوان فرزندان خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه ضمن حمایت از آرمانهای امام عظیمالشان، دفاع از اهداف بلند و حکیمانه رهبری معظم انقلاب است.
_
_
خرداد ماه با نام خمینی کبیر پیوند خورده است از 15 خرداد 1342 که با رهبری ایشان بنای ستمشاهی به لرزه درآمده و آغاز پایان رژیم پهلوی بود تا روزی که روح بلند ایشان به ملکوت اعلی پیوست.
_
_
چهاردهم خرداد روز وداع است روز وداع رهبری بزرگ که سی و چهار سال است که در فراق ایشان همچنان مردم ایران بیقرارند.
_
_
این روز را به همه خانوادههای معظم شهدا، مقام معظم رهبری و همه همکاران شرکت مس و مردم شریف ایران تسلیت عرض میکنم.
_
_
علی رستمی
_
_
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0