تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۰۷
کد خبر : 5794
چاپ خبر
دیدگاهها برای بنگاههای اقتصادی از امکانات بازار سرمایه استفاده کنند بسته هستند
بنگاههای اقتصادی از امکانات بازار سرمایه استفاده کنند

بنگاههای اقتصادی از امکانات بازار سرمایه استفاده کنند
مدیرعامل فرابورس ایران با بیان ظرفیتهای تامین مالی در بازار سرمایه از بنگاههای اقتصادی خواست از امکانات این بازار استفاده کنند.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، محمدعلی شیرازی مدیرعامل فرابورس ایران این مطلب را در نشست هماندیشی مدیران و فعالان بازار سرمایه که در خصوص بررسی ظرفیتهای شرکت مس در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، عنوان کرد.
_
_
وی در نشست فعالان بازار سرمایه گفت: تامین مالی جمعی، ابزاری برای تامین مالی خرد است و در بازار سرمایه، بازار ثانویه شکل میگیرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0