پیام تبریک دکتر «علی رستمی» مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز «صنعت و معدن»

پیام تبریک دکتر «علی رستمی» مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز «صنعت و معدن»
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به تمامی فعالان و دستاندرکان این حوزه تبریک گفت.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، متن پیام به شرح زیر است:
_
_
به نام خدا
_
_
نامگذاری یک روز در تقویم با عنوان «صنعت و معدن» ضمن اینکه از خردمندی و دغدغه نهادهای تصمیم گیر در کشور حکایت دارد نشان میدهد که بخش صنعت بهویژه صنایع معدنی نه تنها پیشران اقتصاد و اشتغال است بلکه به فرموده مقام معظم رهبری بهترین پتانسیل با صرفه اقتصادی بالا برای توسعه و افزایش تابآوری اقتصاد در شرایط کنونی کشور است. از این رو، ضروری است که این بخش مورد توجه جدی مسئولان و دست اندرکاران بخش صنایع معدنی قرار بگیرد و در نظام توسعهای کشور از جایگاه و اولویت ویژهای برخوردار شود.
_
_
بدون شک، این بخش از اقتصاد از عوامل مٶثر و مولد اشتغال و توسعه پایدار است و هرگونه توجه نسبت به آن اگر با کار جهادی و انقلابی همراه باشد عواید بسیار زیادی را نصیب کشور میسازد.
_
_
ضمن تبریک این روز به همه فعالان معدنی و صنعتی کشور به ویژه پرسنل سختکوش و خستگی ناپذیر صنعت مس در جای جای ایران زمین برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.
_
_
علی رستمی
_
_
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0