تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۸:۱۴
کد خبر : 8710
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش سرمایه 50 درصدی «سرچشمه» تصویب شد بسته هستند

افزایش سرمایه 50 درصدی «سرچشمه» تصویب شد

افزایش سرمایه 50 درصدی «سرچشمه» تصویب شد

افزایش سرمایه 50 درصدی «سرچشمه» تصویب شد

افزایش سرمایه شرکت «سرمایه‌گذاری مس سرچشمه» از 510 میلیارد به 765 میلیارد تومان در مجمع عمومی فوق‌العاده به تصویب رسید.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، مجمع فوق‌العاه شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با هدف افزایش سرمایه 50درصدی این شرکت، روز گذشته (27 دی ماه) با حضور سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و حسابرسی، اعضای هیئت‌مدیره و نماینده مدیرعامل صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران برگزار شد.

_
_

«میلاد شمس» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در این جلسه با ارائه گزارشی پیرامون وضعیت فعلی شرکت، پروژه‌ها و فعالیت‌های جاری بیان داشت: هدف از افزایش سرمایه از محل سود انباشته تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت اجرای پروژه فلوتاسیون سرباره مس خاتون‌آباد و افزایش ارزش پرتفوی کوتاه‌مدت شرکت است.

_
_

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته دوره بازگشت سرمایه 20 ماه پیش‌بینی شده است.

_
_

مجمع عمومی فوق‌العاده «شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه» با حضور 60 درصد سهامداران، هیأت‌رئیسه و به ریاست دکتر «محمدجواد شیخ» برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.