اهدای نشان عالی «مسئولیت اجتماعی» به شرکت مس

اهدای نشان عالی «مسئولیت اجتماعی» به شرکت مس
نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با تقدیر از عملکرد شرکت مس و مدیرعامل آن به دلیل انجام فعالیتهای چشمگیر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی برگزار شد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، این جشنواره عصر دیروز (دوشنبه 26 مهرماه) در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی تقدیر بعمل آمد.
_
_
*شرکت مس نشان عالی 6 ستاره «مسئولیت اجتماعی» را دریافت کرد
_
_
در این مراسم نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر شرکت های پیشرو در این حوزه اهداء شد.
_
_
همچنین در بخش تجلیل از «مروجان مسئولیت اجتماعی» به محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امدام امام خمینی(ره)، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نشان “سفیران و مروجان مسئولیت اجتماعی” اهداء شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0