تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۴ - ۸:۱۰
کد خبر : 20354
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دکتر علی رسولیان به عضویت هیئت امنای فنی و حرفه ای منصوب شد بسته هستند

با حکم معاون وزیر صورت گرفت؛

دکتر علی رسولیان به عضویت هیئت امنای فنی و حرفه ای منصوب شد

دکتر علی رسولیان به عضویت هیئت امنای فنی و حرفه ای منصوب شد
شرکت فولاد سنگان در حوزه مسئولیتهای اجتماعی به ویژه، توسعه زیرساختهای آموزش و مهارت افزایی، پیشگام است و یکی از شرکتهای برتر کشور در این حوزه به شمار می رود.

به گزارش جهان معدن و به نقل از  روابط عمومی فولاد سنگان ؛ غلامحسین محمدی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور طی حکمی، علی رسولیان؛ مدیرعامل فولاد سنگان را به عنوان عضو هیئت امنای مرکز فنی و حرفه ای ۲۹ منصوب نمود.
در بخشی از این حکم، آمده است نظر به توانمندی ها، تجارب ارزنده، و شایستگی های جنابعالی در حوزه مهارت آموزی به این سمت منصوب می شوید.
فولاد سنگان به دلیل نقش محوری در توسعه اقتصادی و صنعتی منطقه شمال شرق کشور در ۷ سال گذشته به عنوان معین مهارتی و معین اقتصادی منطقه انتخاب شده است و اقدامات زیادی در حمایت از کسب و کارهای محلی انجام داده است.
شرکت فولاد سنگان در حوزه مسئولیتهای اجتماعی به ویژه، توسعه زیرساختهای آموزش و مهارت افزایی، پیشگام است و یکی از شرکتهای برتر کشور در این حوزه به شمار می رود.
شایان ذکر است، رویکرد مدیریتی فولاد سنگان بر سه وجه تولید پایدار، پروژه های توسعه محور و توسعه و حمایت از کسب و کارهای محلی مهارت محور قرار دارد.
پیش از این نیز علی رسولیان مدیرعامل فولاد سنگان، بر توسعه مهارت افزایی به منظور پرورش نیروی انسانی، حمایت از کسب و کارهای محلی و ارائه خدمات اجتماعی به عنوان یک تعهد عینی شرکت فولاد سنگان تاکید نموده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.