آغاز همکاری خوارزمی و فولاد هرمزگان

آغاز همکاری خوارزمی و فولاد هرمزگان
با عقد قرارداد تولید و تحویلدهی کاتالیستهای مورد نیاز واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان، همکاری گسترش فناوری خوارزمی و این مجموعه فولادی گستردهتر شد.
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی خوارزمی، واحد احیاء مستقیم فولاد هرمزگان با ظرفیت سالانه 1650 هزار تن آهن اسفنجی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در استان هرمزگان از جایگاه و اهمیت بالایی در صنعت فولاد کشور برخودار است. این واحد فولادی با توجه به نزدیکی به خلیج فارس و دسترسی آسان به آب مورد نیاز صنایع فولادی، توانسته جایگاهی خاص در بین واحدهای فولادی به دست آورد.
_
_
_
_
در سال 1398 کاتالیستهای گسترش فناوری خوارزمی برای 36 تیوپ واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان در اختیار این مجموعه قرار گرفت و با توجه به سوابق عملکرد درخشان کاتالیستهای خوارزمی تولید و تحویلدهی کاتالیستهای مورد نیاز خود را به گسترش فناوری خوارزمی واگذار کرد تا همکاریهای فولاد هرمزگان و گسترش فناوری خوارزمی گستردهتر از قبل گردد.
_
_
کاتالیستهای ریفرمینگ فعال، نیمه فعال و خنثی موضوع این قرارداد که در زنجیره واحد احیا مستقیم مورد استفاده قرار میگیرند توسط گسترش فناوری خوارزمی در موعد مقرر تولید و به مجتمع فولاد هرمزگان تحویل دهی خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0