تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از تفاهم این شرکت با بانک شهر در راستای توسعه صادرات و همکاری در زمینه تامین مالی ارزی با هدف واردات ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معادن مس خبر داد.
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از مس پرس ؛ سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.
_
_
مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیتهای این بانک به منظور تامین مالی پروژههای توسعهای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهرهگیری از همه ظرفیتهای موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشینآلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.
_
_
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.
_
_
مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشینآلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیتهای بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0