اردشیر سعدمحمدی به عنوان چهره سال ارتباطی مدیران ارشد انتخاب شد
اردشیر سعدمحمدی به عنوان چهره سال ارتباطی مدیران ارشد انتخاب شد
یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور مدیران روابط عمومی، اساتید، رسانهها و دانشجویان و فعالان این رشته به مناسبت هفته روابط عمومی برای قدردانی و تقدیر از روابط عمومی شرکتها، نهادها و سازمانهای مختلف کشور روز سهشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
_
_
_
به گزارش جهان معدن ، در این جشنواره اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری توسعه معادن و فلزات از سوی هیات داوران جشنواره بهعنوان چهره سال ارتباطی مدیران ارشد معرفی و از خدمات وی در این زمینه تقدیر شد. سوابق درخشان سعد محمدی در ارتباط و تعامل شایسته و بایسته با رسانهها از دلایل این انتخاب ذکر شده است.
_
_
همچنین لوح سپاس «ستاره ملی روابطعمومی» به محمدرضا مقیسه مدیر روابطعمومی شرکت توسعه معادن و فلزات اهدا شد.
_
_
در این جشنواره به جایگاه روابطعمومیها در شاکله سازمانها، نهادها و شرکتها با محوریت اعتمادسازی پرداخته شده و مزیتها و ملزومات روابطعمومی در سازمانها و چالش های پیشروی فعالان این حوزه و زمینههای تقویت واحد روابطعمومی درخدمت به جامعه و افزایش سطح اعتماد عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
_
_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0