_
_
علیاکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مدت ۳ سال دیگر در این سمت ابقا شد.
_
_
_
_
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از پایگاه خبری ترابران، علیاکبر صفایی، به پیشنهاد شورای عالی سازمان بنادر و دریانوردی و به استناد ماده ۹ آییننامه این سازمان عضویت در هیئتعامل و مدیریت عاملی علیاکبر صفایی در سازمان بنادر و دریانوردی به مدت ۳ سال دیگر تمدید شد.
_
_
گفتنی است؛ صورتجلسه شورای عالی به طور فوقالعاده سازمان بنادر و دریانوردی به امضای وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر دفاع، وزیر امور اقتصادی و دارایی و فرمانده نیروی دریایی ارتش رسیده است.
_
_
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0