تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
کد خبر : 1207
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بخشنامه وزیر صمت در حمایت از پویش رئیس‌جمهور به واحد‌های تابعه و استانی بسته هستند

بخشنامه وزیر صمت در حمایت از پویش رئیس‌جمهور به واحد‌های تابعه و استانی

بخشنامه وزیر صمت در حمایت از پویش رئیس‌جمهور به واحد‌های تابعه و استانی

بخشنامه وزیر صمت در حمایت از پویش رئیس‌جمهور به واحد‌های تابعه و استانی

_
_

_
_

_
_

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به سازمان‌های مستقل و مدیران کل استانی صمت در سراسر کشور خواستار تحقق پویش رئیس‌جمهور در کاهش مصرف انرژی و عدالت توزیع حامل‌های انرژی شد.

_
_

_
_

_
_

_
_

_
_

به گزارش جهان ممعدن و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صمت، پویش رئیس‌جمهور پزشکیان را تاکیدی بر حمایت از تولید پایدار کشور دانسته و آورده است: بر اساس توصیه ایشان، تنها راه کوتاه‌مدت رفع ناترازی در تامین و مصرف انرژی با همت و پشتوانه مردمی و همکاری مؤکد کلیه نهادها‌ی عمومی غیردولتی و دستگاه‌های تابعه قوای سه‌گانه در صرفه‌جویی و مصرف انرژی امکان‌پذیر خواهد بود.

_
_

وی همچنین نگاه خردمندانه رئیس‌جمهور بر پیشبرد برنامه فرهنگ مصرف با تکیه بر اراده ملی را نشأت گرفته از توجه دکتر پزشکیان به گستره‌ی تأثیر فرهنگ جمعی عنوان کرده و این اراده ملی در پیوستن به «پویش کاهش حداقل دو درجه‌ای دمای محیطی» را گره‌گشای معضل مصرف بی‌رویه حامل‌های انرژی در کشور عنوان کرده است.

_
_

وزیر صمت در ادامه خواسته است: مدیریت مصرف تا حصول نتیجه در تولید پایدار و برخورداری عادلانه از حامل‌های انرژی از اهداف عینی و قابل ارزیابی این بخشنامه خواهد بود.

_
_

گفتنی است، معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها از تاریخ ابلاغ، مسئول اجرای مفاد این بخشنامه است.

_
_

_
_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.