_
به گزارش جهان ممعدن و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت صمت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صمت، پویش رئیسجمهور پزشکیان را تاکیدی بر حمایت از تولید پایدار کشور دانسته و آورده است: بر اساس توصیه ایشان، تنها راه کوتاهمدت رفع ناترازی در تامین و مصرف انرژی با همت و پشتوانه مردمی و همکاری مؤکد کلیه نهادهای عمومی غیردولتی و دستگاههای تابعه قوای سهگانه در صرفهجویی و مصرف انرژی امکانپذیر خواهد بود.
_
_
وی همچنین نگاه خردمندانه رئیسجمهور بر پیشبرد برنامه فرهنگ مصرف با تکیه بر اراده ملی را نشأت گرفته از توجه دکتر پزشکیان به گسترهی تأثیر فرهنگ جمعی عنوان کرده و این اراده ملی در پیوستن به «پویش کاهش حداقل دو درجهای دمای محیطی» را گرهگشای معضل مصرف بیرویه حاملهای انرژی در کشور عنوان کرده است.
_
_
وزیر صمت در ادامه خواسته است: مدیریت مصرف تا حصول نتیجه در تولید پایدار و برخورداری عادلانه از حاملهای انرژی از اهداف عینی و قابل ارزیابی این بخشنامه خواهد بود.
_
_
گفتنی است، معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانها از تاریخ ابلاغ، مسئول اجرای مفاد این بخشنامه است.
_
_




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0