همکاری با دانشگاه، کلید ارتقای فناوری و نیروی انسانی است

همکاری با دانشگاه، کلید ارتقای فناوری و نیروی انسانی است
_
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی مجتمع سنگآهن سنگان؛ روز دوشنبه ۱۸ فروردینماه ۱۴۰۴، جلسهای با حضور علی رسولیان، مدیر مجتمع سنگآهن سنگان و سعید میرزاده، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه، به همراه معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد.
_
_
در این نشست، راههای گسترش همکاریهای علمی، پژوهشی و اجرایی میان دانشگاه و مجتمع سنگ آهن سنگان مورد بررسی قرار گرفت. طرفین بر استفاده بهینه از ظرفیتهای علمی و تخصصی دانشگاه در راستای توسعه بخش معدن و همچنین بهرهگیری از پتانسیلهای معدنی جهت ارتقای مهارتها و اشتغال دانشجویان تأکید کردند.
_
_
علی رسولیان با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه در توسعه پایدار صنعتی، عنوان کرد: «تعامل میان صنعت و دانشگاه میتواند به بهبود فرآیندهای تولید، ارتقای فناوری و تربیت نیروی انسانی کارآمد کمک شایانی کند.»
_
_
دکتر سعید میرزاده نیز ضمن استقبال از همکاریهای مشترک، اظهار داشت: «دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه آمادگی دارد تا با بهرهگیری از توان علمی اعضای هیئت علمی و ظرفیتهای آموزشی، در مسیر رشد و پیشرفت صنعت معدن منطقه گام بردارد.»
_
_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0