دومین نمایشگاه بینالمللی گوهرسنگها افتتاح شد

دومین نمایشگاه بینالمللی گوهرسنگها افتتاح شد
دومین نمایشگاه بینالمللی گوهرسنگها، ماشینآلات، تجهیزات و صنایع وابسته با حضور محمد آقاجانلو معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو و ابراهیم شیخ معاون صنایع عمومی وزارت صمت افتتاح شد.
_
_
_
به گزارش جهان معدن ، دومین نمایشگاه بینالمللی گوهرسنگها، ماشینآلات، تجهیزات و صنایع وابسته با حضور محمد آقاجانلو معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو و ابراهیم شیخ معاون صنایع عمومی وزارت صمت افتتاح شد.
_
_
این نمایشگاه با رویکردی نوین و با هدف توسعه زنجیره ارزش گوهرسنگها، گسترش تجارت و فراهمسازی بسترهای پایدار برای برندسازی، برپا شده اشت.
_
_
رویداد نامبرده بهعنوان یکی از مهمترین گردهماییهای تخصصی کشور در حوزه گوهرسنگ و با حضور گسترده فعالان و سرمایهگذاران صنعت گوهرسنگ، شرکتهای خصوصی و دانشبنیان، اتحادیهها و تشکلهای تخصصی، دانشگاهیان و پژوهشگران، همچنین نمایندگان دستگاههای دولتی و نهادهای مرتبط برگزار میشود.
_
_
رویداد نامبرده بستری برای معرفی دستاوردهای نوین، تبادل دانش و توسعه همکاریهای ملی و بینالمللی محسوب می شود.
_
_
بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است. از علاقهمندان، فعالان و سرمایهگذاران دعوت میشود تا با حضور در این رویداد(سالن ۵ محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران)، از نزدیک با تازهترین دستاوردها و ظرفیتهای صنعت گوهرسنگ آشنا شوند.
_
_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0