تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر : 382
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دومین نمایشگاه بین‌المللی گوهرسنگ‌ها افتتاح شد بسته هستند

دومین نمایشگاه بین‌المللی گوهرسنگ‌ها افتتاح شد

دومین نمایشگاه بین‌المللی گوهرسنگ‌ها افتتاح شد

دومین نمایشگاه بین‌المللی گوهرسنگ‌ها افتتاح شد

دومین نمایشگاه بین‌المللی گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته با حضور محمد آقاجانلو معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو و ابراهیم شیخ معاون صنایع عمومی وزارت صمت افتتاح شد.

_
_

_
_

به گزارش جهان معدن ، دومین نمایشگاه بین‌المللی گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته با حضور محمد آقاجانلو معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو و ابراهیم شیخ معاون صنایع عمومی وزارت صمت افتتاح شد.

_
_

این نمایشگاه با رویکردی نوین و با هدف توسعه زنجیره ارزش گوهرسنگ‌ها، گسترش تجارت و فراهم‌سازی بسترهای پایدار برای برندسازی، برپا شده اشت.

_
_

رویداد نامبرده به‌عنوان یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های تخصصی کشور در حوزه گوهرسنگ و با حضور گسترده فعالان و سرمایه‌گذاران صنعت گوهرسنگ، شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، اتحادیه‌ها و تشکل‌های تخصصی، دانشگاهیان و پژوهشگران، همچنین نمایندگان دستگاه‌های دولتی و نهادهای مرتبط برگزار می‌شود.

_
_

رویداد نامبرده بستری برای معرفی دستاوردهای نوین، تبادل دانش و توسعه همکاری‌های ملی و بین‌المللی محسوب می شود.

_
_

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است. از علاقه‌مندان، فعالان و سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود تا با حضور در این رویداد(سالن ۵ محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران)، از نزدیک با تازه‌ترین دستاوردها و ظرفیت‌های صنعت گوهرسنگ آشنا شوند.

_
_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.