وزیر صمت خبر داد: فرآیند سه مرحلهای واگذاری خودروسازان بزرگ به بخش خصوصی
وزیر صمت خبر داد: فرآیند سه مرحلهای واگذاری خودروسازان بزرگ به بخش خصوصی
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای واگذاری خودروسازان بزرگ به بخش خصوصی یک فرآیند سه مرحلهای تعریف شده است.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، رضا رحمانی در حاشیه نشست هیات دولت در گفتوگو با خبرنگاران در خصوص واگذاری سهام دو خودروساز بزرگ به بخش خصوصی، بیان کرد: یک بسته و برنامه برای ساماندهی و اصلاح صنعت خودرو سازی کشور ارائه کردیم که این برنامه آغاز شده و واگذاری دو خودروساز بزرگ (ایران خودرو و سایپا) نیز بخشی از این برنامه است.
_
_
_
_
وی با بیان اینکه فرآیند این واگذاری در سه بخش قابل توجه است، تصریح کرد: بخش اول فرآیند این است که این دو خودروساز یک سری املاک و اموال غیر تولیدی دارند که باید این اموال واگذار شود و امسال بنا بر این است که هر کدام از این دو خودروساز بزرگ یک هزار میلیارد تومان از این محل واگذار کنند و نقدینگی آن را به سیستم تولیدشان بیاورند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واگذاری شرکتهای وابسته این خودروساز بخش دوم برنامه است، گفت: واگذاری خود این خودروسازان نیز بخش سوم برنامه ماست که سازمان خصوصی واگذاری سهام دولت را در این خودروسازیها مدنظر دارد.
رحمانی در ادامه تصریح کرد: این برنامه واگذاری برای سالهای 1398 و 1399 است و عملیاتی شدن فرآیند گفته شده نیاز به زمان دارد.
وی در پایان گفت: برای واگذاری سهام این خودروسازان به بخش خصوصی جدی هستیم و آن را با جدیت دنبال میکنیم.
_
_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0