رئیس و نایب رئیس جدید هیئتمدیره شرکت مس انتخاب شدند
رئیس و نایب رئیس جدید هیئتمدیره شرکت مس انتخاب شدند
با انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت مس نادعلی اسماعیلی رئیس سابق سازمان نظام مهندسی معدن کشور، بهعنوان رئیس هیئتمدیره و دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل کنونی شرکت مس بهعنوان نایب رئیس هیئتمدیره انتخاب شد.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی ، جلسه هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران به منظور تعیین رئیس و نایب رئیس برگزار شد.
بر اساس این گزارش، نادعلی اسماعیلی به نمایندگی از شرکت سرمایهگذاری سهام عدالت استان خراسان شمالی و دکتر اردشیر سعد محمدی به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به ترتیب بهعنوان رییس هیات مدیره غیر موظف شرکت مس و نایب رییس هیاتمدیره انتخاب شدند.
گفتنی است، داود مختارپور به نمایندگی از شرکت سرمایهگذاری سهام عدالت استان خراسان جنوبی و محمدجواد شیخ به نمایندگی از شرکت سرمایهگذاری صدر تامین و علی محمدی به نمایندگی از صندوق بازنشستگی شرکت مس از دیگر اعضای هیات مدیره جدید شرکت ملی صنایع مس ایران هستند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0