رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری: سازمان توسعه تجارت ایران مسئول تجارت خارجی است
رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری: سازمان توسعه تجارت ایران مسئول تجارت خارجی است
محمود واعظی «رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری»، در مراسم امضای یادداشت تفاهم بیست و هفتمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه که در آنکارا برگزار شد، سازمان توسعه تجارت ایران را به عنوان مسئول تجارت خارجی کشورمان، معرفی کرده و از این سازمان خواست تا موضوعات مرتبط با توسعه روابط با ایران و ترکیه را پیگیری کند.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، در این نشست که وزرای تجارت و انرژی ترکیه حضور داشتند، محمود واعظی، اظهار داشت: برای توسعه موافقتنامه تجارت ترجیحی و افزایش حجم تبادل تجاری و سرمایهگذاریهای مشترک آماده هستیم و نقش دو دولت هموار کردن مسیر برای فعالیت بخش خصوصی دو کشور است.
_
_
_
_
در ادامه، رخسار پکجان «وزیر تجارت ترکیه» ضمن تاکید بر فعالیت برای توسعه همکاریها با ایران خواستار هموار کردن مسیر توسعه روابط شد.
گفتنی است، در این مراسم قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران، معاون وزیر راه و ترابری، معاون امور بین الملل وزارت نفت، سفیر ایران در ترکیه، دستیار ویژه رییس کل بانک مرکزی، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و تنی چند از مقامات اقتصادی کشورمان، هیات تجاری بخش خصوصی ایرانی و ترکیهای، اتاق بازرگانی ایران، تجار ایرانی مقیم استانبول، ازمیر و آنکارا حضور داشتند.
_
_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0