تاریخ انتشار : شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۶:۵۱
کد خبر : 17857
چاپ خبر
دیدگاهها برای بهره برداری از باسکول 300 تنی تراکهای معدنی در سنگان بسته هستند
بهره برداری از باسکول 300 تنی تراکهای معدنی در سنگان
بهره برداری از باسکول 300 تنی تراکهای معدنی در سنگان
نخستین باسکول 300 تنی کشور به منظور توزین تراکهای معدنی در معادن سنگ آهن سنگان به بهره برداری رسید.
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، بهره برداری از این باسکول 300 تنی با تلاش پرسنل مجتمع سنگان و یک شرکت بخش خصوصی صورت گرفته است.
به این ترتیب عملیات حمل کلوخه سنگ آهن از معادن باغک و دردوی به کراشر شرکت توسعه فراگیر سناباد، با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.
بنابر اعلام مسئولان مجتمع سنگان، با بهره برداری از این باسکول در عسلویه شرق، میزان تولید در این مجتمع افزایش خواهد یافت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0