تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 17542
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پایان طرح مطالعاتی سه گنبد نمکی بسته هستند

پایان طرح مطالعاتی سه گنبد نمکی

پایان طرح مطالعاتی سه گنبد نمکی

پایان طرح مطالعاتی سه گنبد نمکی

420460123228طرح مطالعاتی گنبدهای نمکی “نازی”،” ارمند” و “دشتک” در چهارمحال و بختیاری پایان یافت.

_
_

به گزارش  جهان معدن و به نقل از شاتا، سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی استان گفت: این مطالعات برای طرح گنبدهای نمکی “نازی”،” ارمند” در مرحله تفضیلی و برای طرح “دشتک” در مرحله مقدماتی انجام شد و پایان یافت.

_
_

مهرداد قاسمی افزود: طرح مطالعاتی پروژه گنبدهای نمکی “نازی”،” ارمند” و “دشتک” مدت چهار ماه بطول انجامید.

_
_

وی گفت: با پایان مطالعات تفصیلی پروژه گنبدهای نمکی “نازی”،” ارمند” عناصر کمیاب از جمله “پتاسیوم”، ” استرانسیوم”، “لیتیوم” و ” وانادیوم”با ایجاد چاهک و نمونه برداری گمانه زنی شد و این طرح در مرحله آتی برای تعیین ذخیره قطعی ارسال می شود.

_
_

قاسمی گفت: طرح مطالعات مقدماتی پروژه “دشتک” هم برای شناسایی عناصر فلزی و غیرفلزی جدید انجام شده است.

_
_

وی گفت: برای انجام این طرح های مطالعاتی افزون بر 790 میلیون ریال هزینه شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.