پایان طرح مطالعاتی سه گنبد نمکی
پایان طرح مطالعاتی سه گنبد نمکی
طرح مطالعاتی گنبدهای نمکی “نازی”،” ارمند” و “دشتک” در چهارمحال و بختیاری پایان یافت.
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی استان گفت: این مطالعات برای طرح گنبدهای نمکی “نازی”،” ارمند” در مرحله تفضیلی و برای طرح “دشتک” در مرحله مقدماتی انجام شد و پایان یافت.
_
_
مهرداد قاسمی افزود: طرح مطالعاتی پروژه گنبدهای نمکی “نازی”،” ارمند” و “دشتک” مدت چهار ماه بطول انجامید.
_
_
وی گفت: با پایان مطالعات تفصیلی پروژه گنبدهای نمکی “نازی”،” ارمند” عناصر کمیاب از جمله “پتاسیوم”، ” استرانسیوم”، “لیتیوم” و ” وانادیوم”با ایجاد چاهک و نمونه برداری گمانه زنی شد و این طرح در مرحله آتی برای تعیین ذخیره قطعی ارسال می شود.
_
_
قاسمی گفت: طرح مطالعات مقدماتی پروژه “دشتک” هم برای شناسایی عناصر فلزی و غیرفلزی جدید انجام شده است.
_
_
وی گفت: برای انجام این طرح های مطالعاتی افزون بر 790 میلیون ریال هزینه شده است .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0