تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 16944
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمایشگاه اینوماین ۲ افتتاح شد بسته هستند

نمایشگاه اینوماین ۲ افتتاح شد

نمایشگاه اینوماین ۲ افتتاح شد

نمایشگاه اینوماین ۲ افتتاح شد

14587نمایشگاه دومین جشنواره ایده های ارزش آفرین با محوریت ارایه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.

_
_
_
_
_
_

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این نمایشگاه و جشنواره به همت موسسه یونیدرو ( موسسه مشترک ایمیدرو و دانشگاه تهران) برگزار و در این آیین از ۴۰۰ ایده نوآورانه رونمایی می شود.

_
_

در این نمایشگاه شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی همچون ملی مس، گل گهر، مبارکه، فولاد خوزستان و شرکت های دانش بنیان گرد هم آمده اند تا با هم اندیشی، پیوند صنعت و دانش بنیان ها را رقم بزنند.

_
_

در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان در حوزه های هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل، حفاری، تولید، آزمایشگاهی، ساخت قطعات و‌ تجهیزات و… حضور دارند. یکی از محورهای اصلی جشنواره اینوماین ۲، معرفی نیازهای فناورانه شرکت های معدن و صنایع معدنی است.

_
_

این جشنواره با حمایت ایمیدرو و هفت شرکت بزرگ معدن و صنایع معدنی برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.