تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۵:۴۰
کد خبر : 16867
چاپ خبر
دیدگاهها برای بزرگراه خواجه ورزقان افتتاح شد بسته هستند
بزرگراه خواجه ورزقان افتتاح شد
بزرگراه خواجه ورزقان افتتاح شد
به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور مدیرعامل شرکت مس و استاندار آذربایجان شرقی؛ بزرگراه خواجه ورزقان افتتاح شد.
_
_
به گزارش جهان معدن؛ قطعات ۲، ۳ و ۴ بزرگراه خواجه – ورزقان عصر امروز با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان، حسن یحیوی فرماندار ورزقان، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی، رضا شریفی مدیر مجتمع مس سونگون و جمعی از مقامات استانی افتتاح شد.
▫️این بزرگراه با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران و در راستای مسئولیتهای اجتماعی این شرکت احداث گردید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0