برپایی نمایشگاهی دائمی در حوزه ICT
برپایی نمایشگاهی دائمی در حوزه ICT
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در توافقی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عمل آمده، مقرر شده است تا سالنی مجزا به صورت نمایشگاه دائمی برای حوزههای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گیرد .
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، حمید زادبوم در جلسه ای با حضور هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران عنوان کرد: هر ساله اتحادیههای زیادی در این نمایشگاه ها حضور دارند و در خردادماه نیز این نمایشگاه برگزار میشود.
_
_
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: معتقدیم این نمایشگاه نباید به شکل انحصاری باشد؛ بلکه باید از همه اقشار در آن حضور داشته باشند، ضمن اینکه حضور جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه سبب رشد و ارتقای هر ساله این نمایشگاه شده است.
_
_
وی تأکید کرد که تجمیع نمایشگاههای این حوزه به کسب دستاوردهای بهتر نیز میانجامد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0