تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۶:۳۲
کد خبر : 16470
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش 27 درصدی صادرات فولاد شرکت های بزرگ بسته هستند

افزایش 27 درصدی صادرات فولاد شرکت های بزرگ

افزایش 27 درصدی صادرات فولاد شرکت های بزرگ

افزایش 27 درصدی صادرات فولاد شرکت های بزرگ

میزان صادرات شمش و محصولات فولادی شرکت های بزرگ کشور در سال 98، حدود 27 درصد افزایش یافت.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، فولادسازان بزرگ کشور طی 12 ماهه 98 حدود 7 میلیون و 33 هزار و 678 تن انواع شمش و محصولات فولادی (بلوم، بیلب، اسلب، تیرآهن، انواع ورق، میلگرد، انواع کلاف، آهن اسفنجی، بریکت و غیره) صادر کردند. این رقم در مدت مشابه سال 97 حدود 5 میلیون و 515 هزار تن بود.

_
_

از این میزان، شرکت های فولاد خوزستان یک میلیون و 837 هزار و 660 تن، فولاد مبارکه یک میلیون و 450 هزار و 347 تن، ذوب آهن اصفهان یک میلیون و 158 هزار و 965 تن، فولاد کاوه جنوب 931 هزار و 890 تن، فولاد هرمزگان 815 هزار و 411 تن، معدنی و صنعتی چادرملو 365 هزار و 102 تن، فولاد خراسان 235 هزار و 63 تن، صبا فولاد 146 هزار و 794 تن، فولاد آلیاژی ایران 59 هزار و 949 تن، فولاد بناب 32 هزار و 497 تن، صادرات داشتند.

_
_

همچنین، مجموع صادرات شرکت های بزرگ فولادی در ماه اسفند گذشته، 52 هزار و 555 تن بود که نسبت به میزان صادرات سال 97، حدود 14 درصد رشد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.