سرمایهگذاری 2 میلیارد و 270 میلیون یورویی مس

سرمایهگذاری 2 میلیارد و 270 میلیون یورویی مس
دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در حال حاضر 2میلیارد و 270میلیون یورو بهعلاوه 20هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شرکت مس در حال انجام است؛ این در حالی است که این سطح از سرمایهگذاری تنها با اندوختههای خود شرکت مس و بدون هیچگونه وام یا داشتن بدهی در حال صورت گرفتن است و شرکت مس روی پای خود این مسیر را طی میکند.
_
_
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی شرکت مس، وی ادامه داد: همچنین بر اساس پیشبینیها جمعیت جهان تا 17 سال آینده از 7.7 میلیارد نفر به 9.3 میلیارد نفر افزایش خواهد یافت؛ از آنجا که سرانه مصرف مس به ازای هر نفر 3.2 کیلوگرم است، با یک محاسبه به این نتیجه میرسیم که در 15 سال آینده مصرف مس در جهان حدود 5-6 میلیون تن افزایش خواهد یافت و شرکت ملی صنایع مس ایران در تلاش است با برنامهریزی و حضور در بازارهای جهانی، قسمتی از تقاضای جهانی را به خود اختصاص دهد و این تعریف هدفمند حضور جهانی است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0