انتصاب مدیرکل دفتر اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت

انتصاب مدیرکل دفتر اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی ابراهیم علی مولا بیگی را به عنوان “مدیرکل دفتر اکتشاف” این وزارتخانه منصوب کرد.
_
_
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، در حکم ابلاغی از سوی حسین مدرس خیابانی آمده است؛
_
_
“جناب آقای ابراهیم علی ملا بیگی بنا به پیشنهاد معاون امور معادن و صنایع معدنی و نظر به شایستگی و تجارب مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “مدیرکل دفتر اکتشاف” منصوب می شوید تا با تدوین راهبردها، استانداردها و شاخص های اکتشاف، اتخاذ تصمیمات اصولی و برنامهریزی ملی در امور گسترش اکتشافات مواد معدنی، نهادینه کردن روشهای نوین اکتشاف در جهت ایجاد توازن بین برنامه های بخش معدن با سایر بخشهای اقتصادی کشور و حمایت از فعالیت های اکتشافی برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزبری برای کشور و نظارت کامل بر حسن اجرای وظایف و مقررات در جهت تحقق شعار “جهش تولید” اقدام نمایید.
_
_
انتظار دارم، با تکیه بر اصول قانون مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی، ضمن رعایت کامل قانون و مقررات هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاههای حاکمیتی و اجرایی و تشکلهای تخصصی غیر دولتی، در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.
_
_
توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال مسئلت دارم.”
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0