پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان ، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان ، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار
متن تبریک مدیرعامل فولاد سنگان، به مناسبت ۱۰ مرداد سالروز افتتاح اولین گندله سازی شرق کشور به شرح زیر است.
_
_
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، اقتضای جان چو ای دل آگهی است هرکه آگه تر بود جانش قوی است خبرنگـاران به راستی تجسم امانت داری و وظیفه شناسیاند. آنانی که به جهت تعهد مسـئولانه در برابر مردم و جامـعه پای در وادی های جان فرسا می نهند و با قلم و حقانیت اثبات شده، پیشرفت ایران اسلامی و سربلندی مردمشان تنها دغدغه کاری آنان است.
_
_
_
_
بیتردید تلاشهای شبانهروزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، صحیح و تحلیل صواب مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمانهای متعالی جمهوری اسلامی ایران در سال «جهش تولید» است و این مهم بی شک با تعامـل و رویکرد سازنده مسئولان و فعالان عرصه رسانه محقق خواهد شد. اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد و تبریک روز خبرنـگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی فعالیت میکنند و دغدغه شان ارتقای سطح آگاهی در جامعه می باشد، تداوم عزت و توفیق روزافزونشان را از خداوند متعال خواستارم.
_
_
_
_
علی امرائی ( مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان)
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0