گفتوگوی تصویری مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با شبکه «ایرانکالا»

گفتوگوی تصویری مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با شبکه «ایرانکالا»
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، بخشهایی از گفتوگوی دکتر سعدمحمدی:
_
_
_
_
صادرات شرکت مس از ابتدای سال 1399 تا 20 مردادماه جاری افزایش دوبرابری داشته است.
_
_
برای سال جهش تولید برنامه تولید 280 هزارتن کاتد را در نظر داریم.
_
_
سرمایهگذاری 2 میلیارد و 480 میلیون یورویی برای ارتقای سطح تولید شرکت مس انجام گرفته است.
_
_
با انجام 100 هزار متر حفاری عمقی که در دستور کار است بهزودی خبرهای خوشی از افزایش ذخائر مس کشور اعلام خواهم کرد.
_
_
100درصد نیاز تولیدکنندگان داخل کشور به مس را تامین میکنیم.
_
_
در سال 1400 از مرز تولید 300 هزار تن کاتد در سال عبور خواهیم کرد.
_
_
آینده مس درخشان است و ارتقای سطح درآمد 4.5 میلیارد دلاری را برای صنعت مس پیشبینی کردهایم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0