تقدیر از مدیریت مدیرعامل شرکت مس و مجموعه باشگاه مس رفسنجان

تقدیر از مدیریت مدیرعامل شرکت مس و مجموعه باشگاه مس رفسنجان
خانواده آیتالله علیاکبر هاشمیرفسنجانی در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتبال مس رفسنجان و راهیابی این تیم به لیگ برتر از مدیریت دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مجموعه باشگاه مس رفسنجان تقدیر کردند.
_
_
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از مسپرس متن پیام به این شرح است:
_
_
_
_
بسمه تعالی
مردم شریف رفسنجان
راهیابی تیم فوتبال باشگاه مس رفسنجان به لیگ برتر، افتخار ورزشی بزرگی برای شهر رفسنجان و جوانان پرنشاط و با استعداد این خطه است.
امیدواریم ، حضور این باشگاه در لیگ برتر فوتبال، زمینهساز توجه بیشتر به استعدادها و توسعه زیرساختهای ورزشی این شهر پرافتخار گردد و آرزوهای آیتالله هاشمیرفسنجانی برای رفاه، رونق و توسعه ایران بهویژه زادگاه ایشان، رفسنجان سربلند محقق گردد.
شکوفایی و موفقیت روزافزون رفسنجان را در حوزههای مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی از درگاه الهی خواستاریم.
در پایان لازم میدانیم از مدیریت محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و مجموعه باشگاه مس رفسنجان تقدیر و تشکر نماییم.
خانواده آیتالله هاشمی رفسنجانی
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0