تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۴۴
کد خبر : 13303
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ارسال ماده معدنی به واحدهای فرآوری در نیمه نخست سال بسته هستند

افزایش ارسال ماده معدنی به واحدهای فرآوری در نیمه نخست سال

افزایش ارسال ماده معدنی به واحدهای فرآوری در نیمه نخست سال

افزایش ارسال ماده معدنی به واحدهای فرآوری در نیمه نخست سال

میزان استخراج ماده معدنی در مجتمع سرب و روی انگوران در ماه شهریور 99، بیش از 5 درصد افزایش یافت.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل از ایمیدرو، مجتمع سرب و روی انگوران در ماه شهریور، 88 هزار و 720 تن ماده معدنی استخراج کرد.

_
_

این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 84 هزار و 95 تن بود.

_
_

همچنین میزان ارسال ماده معدنی به کارخانه های فرآوری در ماه شهریور، 83 هزار و 328 تن بود که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته (50 هزار و 84 تن)، 66 درصد رشد نشان می دهد.

_
_

افزایش 74 درصدی ارسال ماده معدنی به واحدهای فرآوری در نیمه نخست 99

_
_

مجتمع سرب و روی انگوران در نیمه نخست 99، حدود 473 هزار و 325 تن ماده معدنی استخراج کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 473 هزار و 990 تن بود.

_
_

میزان ارسال ماده معدنی از مجتمع انگوران به واحدهای فرآوری در نیمه نخست امسال، با 74 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته (274 هزار و 298 تن)، به 477 هزار و 662 تن رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.