تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 12865
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتصاب دو عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه بسته هستند

انتصاب دو عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه

انتصاب دو عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه

انتصاب دو عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه

 

_
_

انتصاب دو عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه

_
_

دو عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان، منصوب شدند.

_
_

به گزارش جهان معدن و به نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، عباس اکبری محمدی و طهمورث جوانبخت به عنوان اعضای جدید در هیات مدیره فولاد مبارکه منصوب شدند.

_
_

اکبری محمدی معاون نیروی انسانی فولاد مبارکه جایگزین اسرافیل احمدیه و جوانبخت معاون فروش و بازاریابی مبارکه جایگزین محمود اکبری شد.

_
_

گفتنی است این انتصاب به دلیل بازنشستگی اعضای هیات مدیره قبلی صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.